لوگو نگین زاگرس
نکات طلایی در مورد سئو داخلی یا On Page
سئو سئو داخلی یا on-page seo

نکات طلایی در مورد سئو داخلی یا On Page

نکات طلایی در مورد سئو داخلی On-Page Seo

 

عنوان سایت در سئو داخلی On-Page Seo

عنوان سایت برای سئو داخلی On-Page Seo باید در حد چند کلمه بصورت کامل و مفید و مختصر نوشته شود سعی کنید عنوان شما جالب نوشته شده باشد تا باعث جلب توجه کاربران قرار گیرد.

عنوان محتوا در نتایج گوگل برجسته تر نشان داده می شود.سعی کنید عنوان محتوای شما:

  • برای کاربران جذاب باشد و آنها را ترغیب کند که از صفحه شما بازدید کنند.
  • عنوان شما حاوی کلمات کلیدی باشد. اگر کلمه کلیدی در ابتدای تگ عنوان گنجانده شود برای سئوی داخلی سایتتون بهتر است.
  • تاحد ممکن بیشتر از ۵۰ کاراکتر و کمتر از ۶۴ کاراکتر باشد. عنوان های طولانی شانس بیشتری برای دیده شدن دارند.
  • عنوان هر صفحه باید منحصر به فرد باشد. عنوان های تکراری برای موتورهای جستجو خوشایند نیست.

 

توضیحات متا

توضیحات متا یا META DESCRIPTION توضیح مختصری درباره محتوای شماست. هر چند توضیحات متا به طور مستقیم رو نرخ کلیک یا CTR تاثیر ندارد ولی در بهبود آن تاثیر گذار است و تاحدی می توانید ترافیک سایتتان را بالا ببرید

بهینه سازی لینک

لینک صفحه همان آدرسی است که محتوا در آن نمایش داده می شود. در سئو داخلی On-Page Seo سایتتون تا جایی که می توانید لینک کوتاه ، منحصر به فرد ، معنی دار و دارای کلمات کلیدی باشند و از کاراکتر های ویژه استفاده نکنید.

تگ ALT  برای عکسهای سایت

تگ ALT این امکان را به شما می دهد تا اگر به هر دلیلی خزنده یا ربات های گوگل تصویر را برای کاربران شما نشان ندهد و یا مرورگری از فرمت عکسی که گذاشتید پشتیبانی نکند این متنی که برای ALT  یک عکس در نظر گرفتید رو نمایش بده.

مزیت دیگری هم که داره اینه وقتی کاربر تو گوگل سرچ میکنه عکسی که ALT  براش درنظر گرفته شده شانس بیشتری برای پیدا کردن عکس شما خواهید داشت.توجه داشته باشید هنگام ایجاد تگ ALT نباید بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی

کلمات کلیدی  باعث می شود که ربات ها یا خزنده های گوگل ارتباط بین عنوان و متن را درک کنند.تعداد استاندارد کلمات کلیدی در سئو داخلی سایت نقش موثری دارد. کلمات کلیدی باید بصورت طبیعی  و منظم بطوریکه در محتوای سایت پراکنده باشند و با ریتم خوبی طوری که موجب آزار کاربران نشوند

ریسپانسیو بودن صفحات برای سئو داخلی On-Page Seo

صفحات سایتتون باید به گونه ای طراحی شوند که با تمامی دستگاه ها از جمله گوشی موبایل و تبلت لود شود. اگر صفحاتتون با تمام این دستگاه ها به طور صحیح نمایش داده شود یعنی سایتتون واکنش گرا یا ریسپانسیو است که در سئو داخلی بسیار تاثیر می گذارد و کاربران به خوبی می توانند از محتوای سایتتون استفاده کنند.

لینک داخلی

با استفاده از لینک های داخلی می توانید ربات را به صفحات دیگر سایتتون هدایت کنید. لینک دهی داخلی ایندکس صفحات شما را برای ربات های گوگل راحت تر می کند. سعی کنید در هر صفحه دو یا سه لینک در صفحات سایت قرار داهید. به تگ های <a>  عنوان یا title اضافه کنیم.

استفاده از گوهینامه SSL

گواهینامه SSL برای تامین امنیت اطلاعات سایت و کاربران مورد استفاده قرار میگیرد. حفظ امنیت سایت همواره نقش مهمی در سئوی داخلی سایت دارد. استفاده از SSL موجب میشود که پروتکل مورد استفاده کاربران از HTTP به HTTPS تغییر کند. این موضوع به معنای این است که پیام های بین مخاطبان و سرور بصورت رمزگذاری شده ارسال می شود و دسترسی هکرها به این اطلاعات را بسیار مشکل میکند.

چگونه کلمات کلیدی رو برای سایت پیدا کنم

هنگامی که شما سئو سایت رو شروع کردید کلماتی کلیدی رو انتخاب می کنید و در یکی از سایت هایی مانند (ورد ترکر wordtracker) یا (کیورد دیسکاور keyword discover) این کلمات رو جستجو می کنید و براساس جستجوی کاربران به کلمات اولویت می دهید.

چگونه رقیب های واقعی خود را در گوگل بدست بیاریم 

برای اینکه بدونیم کلمات کلیدی که کاربر می خواهد رو چک کنیم که چند تا رقیب داریم در جستجوی گوگل به این صورت تایپ می کنیم.

“آموزش برنامه نویسی allintitle:”

search google
بدست آوردن رقیب واقعی

 

چگونه حجم عکسها رو پایین بیارم

حجم عکس ها یکی از مشکلاتی است که باعث کندی لود سایت می شود پیشنهاد می کنیم عکس ها تون رو یا با استفاده از فوتوشاپ یا از طریق سایتهایی مانند  iloveimg.com/compress- image میتوانید به راحتی حجم عکس ها رو کم کنید.

استفاده صحیح از تگ های عنوان یا Heading ها

تگ های عنوان در سئو داخلی بسیار نقش مهمی دارند و یکی از موارد مهم در سئو داخلی به شما می آیند. دقت داشته باشید که در هر صفحه از یک تگ H1 (عنوان صفحه) داشته باشید.

تگ H
نحوه استفاده صحیح از تگ H

بررسی موارد مهم سئو

شما می توانید برای بررسی موارد سئو سایتتون ، آدرس سایت خود را در وب سایت woorank.com وارد کرده و از اشتباهات احتمالی مطلع شوید و آنها را بررسی و رفع کنید. بعد از اینکه سئو داخلی به اتمام رسید حالا نوبت سئو خارجی یا off-page seo هستش که موارد کوتاه و مختصر در مورد آن توضیح داده شده است.

دیدگاه

nogxxcmtye آبان ۱۹, ۱۳۹۹

Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

نوشتن نظر